Europese markt, Bday en High Point - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Tirza Harteveld - WaarBenJij.nu Europese markt, Bday en High Point - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Tirza Harteveld - WaarBenJij.nu

Europese markt, Bday en High Point

Blijf op de hoogte en volg Tirza

19 Augustus 2016 | Australië, Melbourne

Vrijdag veel aan mjjn opdrachten voor de Uni gewerkt. 's Avonds was er een Europese markt in Melbourne. De markt was gevuld met kraampjes met eten uit allerlei Europese landen. Jammer genoeg was er geen kraampje met Nederlands eten. Vrijdagavond was er weer een AFL match en wij hadden weer kaartjes! Het was de wedstrijd russen de western bulldogs en essendon. Het is nog steeds supergaaf om zo'n wedstrijd in het stadion te zien.

Zaterdag was het mijn verjaardag! Ik ben met Wiebke, Hannah, Holly en Megan naar de puffing billy gegaan. Dit is een oude trein die een tocht maakt door Dandedong Ranges National Park. Toen we weer thuis aankwamen was de hele kamer ineens gevuld met ballonnen. Iedereen begon te zingen en ze hadden ook wat cadeautjrs voor me gekocht. Heb de cadeautjes gebruikt om mijn kamer een beetje op te vrolijken. Was echt een topdag!

Zondag werd en door Unilodge een welkomstparty georganiseerd. De hal was verbouwd en stond vol met een slush puppy apparaat, een photobooth, pizza, pannenkoeken en een chocoladefontein. Was erg gezellig en heb wat nieuwe mensen leren kennen die ook in Unilodge wonen. Na de welkomstparty met Megan, Holly en Hannah bjj elkaar gaan zitten om een tripje naar Tasmanië te boeken. We gaan van 22 tot 26 oktober en we verblijven in een hostel in Hobart. Heb er nu al onwijs veel zin in. Verder zijn Megan en ik begonnen mrt het kijken naar The Killing, echt een hele goede serie en we hebben nu al in 1 avond 4 afleveringen gekeken.

Maandag, dinsdag en woensdag heb ik veel aan school gewerkt. Volgende week maandag moet ik met nog 2 andere meiden een presentatie geven, dus heb hier heel veel aan gewerkt. Dinsdag was het onwijs mooi weer, wel 19 graden en zonnig! Ik hoop dat dit betekent dat de winter voorbij is en de zomer snel gaat beginnen. Megan en ik hebben seizoen 1 van The Killing al helemaal gezien, maar gelukkig zijn er nog 3 seizoenen die we kunnen kijken! Woensdagavond weer naar de wintermarket gegaan. Deze meer met Anastasia en een paar Duitse meiden die we hebben leren kennen. De winter market wordt nog maar 2 keer georganiseerd en dan begint als het goed is ergens in november de summer market.

Donderdag begon weer met psychologie. Had hiervoor vorige week een assessment ingeleverd. Dit assessment telde niet echt mee, maar was meer bedoeld om je te laten zien of je op het juiste niveau schrijft. Mijn assessment is beoordeeld met een 9 uit 10. Was hier heel erg blij mee! Volgende week moet ik het eerste assessment inkeveren dat wel officieel meetelt. Donderdagavond ben ik met Holly, Megan, Hannah, Wiebke en Anastasia naar Strike in High Point gegaan. Elke donderdagavond betaal je hier maar 10 dollar voor bowlen, lasergamen en karaoke. Daarnaast zijn drankjes en eten dan ook maar 4 dollar. Heel erg goedkoop dus en een hele leuke avond gehad. We gaan hier zeker nog vaker heen!

  • 19 Augustus 2016 - 07:45

    Oma Billy:

    hallo tirza
    wat leuk dat je verjaardag zo gezellig was
    en wat goed dat je zulke mooie cijfers had
    nog veel plezier
    een dikke kus
    opa en oma
    xxxxxxxxxx

  • 20 Augustus 2016 - 13:05

    Papa:

    hallo Tirza,

    Ik dacht laat ik ook eens modern doen en iets op je weblog te zetten. We facetimen bijna elke dag dus zijn op de hoogte. Leuk dat je ook met Anastasia omgaat. Hoe is nou in het echt ? Mooie stem ?
    Goed van je Psychologie assement. Allemaal goede cijfers. heb je uiteraard van je vader.

    Nou nog een grote nien en zie binnenkort weer op mama's telefoon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Tirza

Actief sinds 21 Juli 2016
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 6740

Voorgaande reizen:

21 Juli 2016 - 31 December 2016

Australië

Landen bezocht: