Highpoint, VU en Melbourne! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Tirza Harteveld - WaarBenJij.nu Highpoint, VU en Melbourne! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Tirza Harteveld - WaarBenJij.nu

Highpoint, VU en Melbourne!

Blijf op de hoogte en volg Tirza

25 Augustus 2016 | Australië, Melbourne

Dit keer een rustig weekend gehad. Filmavondje gehouden met een grote groep meiden en zaterdag naar high point shopping centre gegaan. Dit is het grootste shopping centre van Melbourne en het was inderdaad echt megagroot. We hebben de hele dag rondgelopen en we hebben volgens mij nog niet alles gezien. Verder veel aan mijn presentatie gewerkt. Ik heb maandag namelijk al een groepspresentatie.

Maandag dan onze presentatie gedaan. Moest er wel even aan wennen dat ik dit ook helemaal in het engels moest doen, maar het ging gelukkig wel goed! De leraar zei dat het een goede presentatie was dus daar ben ik erg blij mee. We hebben nog geen beoordeling gekregen, maar ik denk dat dat wel goed zit. We worden pas beoordeeld nadat alle andere groepen ook zijn geweest.

Dinsdag ben ik naar de specsavers gegaan om mijn ogen te laten testen. Het begon in Nederland al en ik kon de laatste tijd ook het bord niet meer lezen. Het blijkt dat ik inderdaad een bril nodig heb. Ik heb er een besteld en kan hem volgende week ophalen. Vanaf volgende week kan ik dus nog meer van Australië genieten!

Woensdag dagje lessen op de Uni gevolgd en 's avonds met Megan bij 8bit gegeten. Sinds vandaag hebben we in ons appartement het woord van de week. Elke week wordt er een woord bedacht en schrijf ik de Nederlandse vertaling op en schrijft Anastasia de Duitse vertaling op. Zo proberen we de anderen wat Nederlandse en Duitse woorden te leren. Erg grappig om te horen hoe ze proberen om Nederlandse woorden uit te spreken.

Donderdag heb ik mijn tweede assessment voor psychologie ingeleverd. Donderdagmiddag ben ik met Anastasia Melbourne in gegaan. We hebben wat door het centrum gelopen, een ritje met de city circle tram gemaakt en we zijn in de haven gaan kijken. Melbourne is echt een enorme stad en er zijn nog zoveel plekken waar ik nog niet geweest ben. 's Avonds werd er door de Uni een game night georganiseerd met pizza en drankjes. Was erg gezellig!

Komend weekend ga ik naar het blue lights festival in Melbourne en ik ga een dagtripje maken naar Phillip Island. Daar gaan we pinquins bekijken!

  • 30 Augustus 2016 - 21:49

    Oma Billy:

    hallo tirza
    vorige week donderdag stond het verslag er nog niet op
    dus vandaar dat ik nu pas reageer
    wat heb je weer veel gezien en mee gemaakt
    en wat fijn dat het op school zo goed gaat
    we hebben de foto met je bril op gezien
    hij staat je erg leuk goede keus
    morgen ga ik met mamma een bloemstuk maken
    daar hebben we weer veel zin in
    we zitten nog steeds op de camping
    hebben het nog steeds naar ons zin
    en het is nog steedsmooi weer
    nou lieve schat een dikke kus van ons
    tot het volgende ver slag
    xxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Tirza

Actief sinds 21 Juli 2016
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 6731

Voorgaande reizen:

21 Juli 2016 - 31 December 2016

Australië

Landen bezocht: